Evenimentul anului pentru comunitatea online
De câţiva ani finalul de septembrie – începutul lui octombrie vin mereu cu o zi altfel, în care mă întâlnesc cu oameni cu care altfel nu apuc niciodată, când descopăr şi redescopăr persoane inteligente, muncitoare, implicate, când aflu lucruri noi din zona comunicării online, de la trenduri la bune maniere.
Webstock 2019 aduce la un loc creatori de conţinut, oameni inspiraţionali care au schimbat percepţii şi educat comunităţi, branduri care ţin pasul sau chiar sunt cu un pas înaintea vremurilor. Vom afla, ca de obicei, poveşti extraordinare ale unor oameni care au ales să iasă din linie şi să facă lucrurile altfel. Vor urma apoi dezbateri legate de noile tendinţe din Content Marketing, Visual Marketing, Influencer Marketing, se vor împărtăşi noutăţi despre platformele sociale ale momentului şi se vor prezenta campanii creative, bune practici şi studii de caz de pus la manual.
Printre speakerii care mi-au atras atenţia în mod deosebit (dar ştiu sigur că voi avea şi surprize, ca în fiecare an) sunt Ambasadorul Regatului Suediei în România, Therese Hyden, jurnaliştii Rareş Năstase şi Răzvan Exarhu, Andreea Badala, fondatorul Murmur, vloggerii Selly şi Mircea Popa, două doamne foarte deştepte pe care mă bucur tare să spun că le-am cunoscut şi m-au inspirat: Monica Jitariuc, Managing Partner MSL The Practice şi Raluca Andreica, Creative Video Producer.
Ca în fiecare an, seara are loc Webstock Awards, gală în cadrul căreia vor fi premiate cele mai creative proiecte şi campanii din mediul digital din ultimul an.
Toţi nominalizaţii acestei editii îi găsiţi pe site-ul oficial. Anul acesta, 2 din cele 15 categorii ale Premiilor Webstock au fost deschise publicului larg – ABSOLUT Online Personality of the Year & Best Independent Publishing. 20 dintre cei mai activi oameni din online şi 7 dintre cele mai cunoscute proiecte media independente vor fi premiaţi pe scena Webstock.
Şi am şi eu câţiva oameni pentru care am ceva emoţii şi ţin pumnii strânşi. La categoria Best Social Good Campaign 3 doamne dragi mie participă cu 3 campanii foarte faine: Alina Prodan cu „Stop şi de la capăt”, Cristina Ologeanu cu „#ProfesorPentruViitor” şi Diana Mihăilă cu „#MareaOrganizare”. La categoria Best Online Video Shows este nominalizat şi George Bonea cu al lui „Speaker Demotivaţional”. Dacă nu i-aţi citit sau urmărit, acum e o ocazie numai bună.
Şi pentru că nu puteţi fi toţi mâine acolo, dar ştiu că mulţi vă doriţi să urmăriţi evenimentul, aici puteţi urmări live toate discursurile.
Webstock este un eveniment organizat de Evensys si Vodafone în parteneriat cu Bitdefender, Samsung, HP România, ABSOLUT, Siviero Maria, Raiffeisen Bank, McDonald’s, Coca-Cola România, Cora, Carlsberg, Skoda şi Gillette.
Add A Comment